Wednesday 8 June 2011

Almal kry 'n serpie

Nou lê die Groot Kombers eenkant want ek moet 'n Babakombersie klaarmaak...maar my wol is te min! Aaaaarggh! Gaan nie binne 'n week dit kan kry nie, so dalk moet ek maar 'n paar blokke losmaak en uitleg bietjie verander dat buitenste rand 'n rooi rand is...ggmrmppf.

SO. Ek moet my aandag eers aflei met iets anders: Serp vir die Mannetjie. Want die Bulkalf het nou die dag een gekry en die bolle wol lê opgelyn vir die volgende serpe.
Ek het die serpe op Natasja se blog gesien, en sy het hierdie patroon gebruik. Sy het hare bietjie nouer na bo gemaak (goeie idee) en vir die seuns het ek net tot die helfte gewerk.
(Het ook vir die eerste keer reggekry om deur albei steke van die ketting te werk, yeay!)



Hy was erg in sy skik.



Het bietjie malkoppie geraak.

En gaan dit waarskynlik wil gebruik vir 'n volgende jag saam met Pa.

Everybody's getting a scarf

Aaargh, I ran out of yarn for the Baby Blanket! And it's to ordered from Jhb, not going to get it before the end of the week. Maybe I must change the layout and play around the colour.

In the meantime I started knitting cowl scarves, first for the Little Boy, then for the Big Boy (pictured here, quite in his element).

No comments: